Hotel Vivaldi ***

Hotel Vivaldi in Westerlo (Geel) – uw ideale uitvalsbasis in de Antwerpse Kempen

Ons hotel beschikt over 64 moderne en comfortabele kamers met alle voorzieningen die u nodig heeft voor een ontspannen verblijf. Dankzij onze centrale ligging vlak bij de E313 bereikt u vlot steden als Geel, Herentals, Turnhout, Mol en Aarschot.

Begin de dag met een uitgebreid ontbijtbuffet dat al vanaf 5.00 uur beschikbaar is.

Hotel

Onze 64 kamers zijn ingericht met oog voor comfort en rust. Elke kamer beschikt over airconditioning, flatscreen-tv, gratis wifi en alle nodige faciliteiten voor een aangenaam verblijf.

Begin de dag goed met ons uitgebreide ontbijtbuffet vanaf 5.00 uur – ideaal voor vroege reizigers of zakelijke gasten.

Taverne / restaurant

Geniet in onze gezellige taverne en het sfeervolle restaurant van een heerlijke maaltijd of een lekker drankje. Onze chef bereidt zowel klassieke Belgische gerechten als seizoensspecialiteiten, steeds met verse ingrediënten.

Bij mooi weer is het aangenaam vertoeven op ons zonnige terras – een perfecte plek om even te onthaasten.

Ontbijten bij Vivaldi

Elke ochtend vanaf 5.00 uur staat ons uitgebreide ontbijtbuffet voor u klaar, met een ruime keuze aan verse broodsoorten, fruit, kazen, charcuterie en warme gerechten.

Ook niet-hotelgasten zijn welkom om te komen ontbijten en de dag goed te starten bij Hotel Vivaldi in Westerlo.

Hotel

Al onze kamers zijn voorzien van  airco,  internet en snelle Wifi, flatscreen TV, minibar, gratis koffie en thee faciliteiten.

Airco op elke kamer

Op elke kamer bij hotel Vivaldi vind je een airco zodat de temperatuur op de kamer steeds optimaal is!

Taverne / restaurant

Taverne / restaurant is open van 11.30 u tot 22.30 u van maandag tot donderdag. (keuken tot 21.30u)

Parking met elektrisch laden

Electrische snelladerstation van Q8 bevindt zich direct naast het hotel. Gratis parkeren voor wagens, vrachtwagens en autobussen

Hotel Vivaldi plaats foto
4.1
Gebaseerd op 751 beoordelingen
powered by Google
Filip De P. profielfoto
Filip De P.
8 maanden geleden
Goed hotel.
Verbleven met en voor het werk.
Vriendelijk, supergoed eten.
Alles wat noodzaakelijk is, is ter beschikking.
Linda van L. profielfoto
Linda van L.
9 maanden geleden
Dikke verdiende 5 🌟 hotel

Goedeligging , mooi hotel
Leuke binnenkomst lieve man die ons en nog wat mensen hielp en nog gezellig om een praatje verlegen was erg leuk

Veel snoep ook leek wel de Candy factory lekker 😋

Kamers ook prima en echt een geweldige heerlijke grote 2 persoons bed
Veel kussens en prima deken en mooi versierd aan voeteneind

Douche ook goed en goede waterdruk bij het water

Tv was ook goed en makkelijk

Extra kussens in de kast eventueel ook deken en andere dingen

Koffie water thee chocolade melk alles was op de kamer en als je meer wil roep je maar fantastisch

Pech voor ons restaurant was dicht voor diner maar om hotel heen veel eetgelegenheden

Ontbijt was inbegrepen en echt heel veel keus fantastisch 😍

Dank u wel voor alles🌺💐🍀
Leo V. profielfoto
Leo V.
9 maanden geleden
Prima hotel met een uitstekende sfeer en keuken
Marco “epicurean, E. profielfoto
Marco “epicurean, E.
9 maanden geleden
Vriendelijke ontvangst door gast heer en dame. Over heerlijk gegeten en genoten van gerechten.
Gerlof K. profielfoto
Gerlof K.
9 maanden geleden
Prima service, ontbijt, schone en grote kamers. Vlakbij druk uitgangsgebied met veel hotels waar druk wordt gewerkt.